Till min älskling<3


Det är klart att jag ska tillägna ett inlägg till min kille. Så det här inlägget är tillägnat för dig Marcus.

Marcus -
Jag är konstig, jag är galen, jag är dum i huvudet, jag har galna idéer. Jag är ledsen, jag är rädd, vill inte göra dig ledsen, vill inte få dig att tvivla, vill inte få dig att må skit. Jag älskar dig!
Nu när jag vet hur du känner och de du berättade igår, det får mig att inse att det jag tycker, det tycker inte alla, och det jag tycker Marcus, det vet jag ärligt inte om jag tycker, om det skulle hända mig om du förstår.
Jag förstår dig helt, det är självklart för många och jag måste bara vara dum i huvudet, nu när jag tänker efter.
Du är en sådan underbar person, ingen människa har fått mig att känna som du får mig att känna, varför skulle jag riskera det? Att missta allt är fucked up. Jag älskar din humor, jag älskar ditt skratt, det får mig att pirra i hela kroppen, jag älskar din röst, så sexig och underbar. Jag älskar din underbara personliga doft bakom örat, jag kan ligga och lukta på dig i timmar. Jag älskar hur jävla töntig och barnslig du är, jag älskar din kropp, jag älskar dina vackra ögon och mjuka stora läppar, jag älskar din nyfikenhet.
Jag älskar hela dig, både din negativa och bra sidor för det är det som gör dig till dig.

Hoppas du accepterar mig även fast jag är som jag är, jag tror att du gör det. Jag har fått helt annorlunda tankar när du visade hur du kännde. Även fast jag aldrig gjorde något dumt igår.
Vi lever här och nu och tar dagen som den kommer, vi älskar varandra nu, idag och sen får vi se hur vi känner senare och vad livet för med sig! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Visst kan jag det, om du besöker min blogg någon annan gång så kanske jag har laggt upp några bilder på det, så håll utkik.

2010-03-13 @ 16:06:36
URL: http://topfashionblog.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kul att du följer mig på bloglovin!



/ Kram

2010-03-13 @ 18:15:08
URL: http://topfashionblog.blogg.se/
Postat av: linn

naaw va gulligt! :D

2010-03-14 @ 15:37:12
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: Jason

såå gulli

2010-03-22 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0