Tired...


Helt sliten i kroppen ligger jag här  i sängen med datorn.
Har redan borstat tänderna och gjort mig i ordning för natten. Nu ska jag se klart This is it med Michael Jackson och sedan ska jag sova om jag inte somnar under tiden hehe.
Snoret rinner, värk i  hela kroppen, tryck över bröstet och helt slut och trött är jag... tror mina små syskon har smittat mig och att jag börjar bli sjuk:(

Jag önskar er en trevlig söndags kväll och hoppas på att jag vaknar upp imorgon och pigg och kry! ♥

( Igår jobbade jag och idag har jag varit hos min kille därför har det inte blivit någon fortsättning på tipsen till ett bombnedslag, men det kommer imorgon:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0