Syskonkärlek


Det här inlägget tillägnar jag mina fyra underbara syskon.

David -
Min bäste brorsa, 15 år gamal är han ( 16 i år), han och jag har bråkat väldigt mycket och verkligen hatat varandra, slagit varandra blåa och inte funnits där för varandra över huvud taget. Men idag funkar det riktigt bra, han är min ända bror och jag älskar honom! Kommer alltid finnas där för dig i vått och torrt!

Sara - 
(MAMMAS SIDA) Min lovely lovely lilla syster på 5 år. Hon är så smart, det är lite läskigt hehe, jag har/kommer lära henne allt jag kan. Jag är hennes största idol och kommer alltid finnas där för henne. Jag och Sara kommer alltid ha en bra relation, hoppas jag.

Nicole - (PAPPAS SIDA)  Min lilla skit unge som är 3 år. " Micaameela, micameeela, kom, titta, blablabla", när jag är hemma hos pappa går munnen i ett och hon är så underbar. Jag är inte hos pappa så mycket, och jag hoppas verkligen att vi aldrig ska glida ifrån varandra. Jag ska hämta henne från skolan och göra massa roliga saker med henne. I will alaways be there for u too!

Pauline -
(PAPPAS SIDA) Min söta systar på 1 år. Hon är så himla gullig och får mig att glömma alla bekymmer och bara tänka på nuet, hon strålar sådan stor kärlek. Jag är din bästa stora syster. Du har en syster runt din egen ålder och två äldre syskon, alla som älskar dig.

David, Sara, Nicole och Pauline - Ni gör mitt hjärta helt! ♥ ♥ ♥ ♥



Till er alla där ute, ta hand om er och era syskon!

Kommentarer
Postat av: frida

De är nice de du skirver om dina syskon man ska verkligen bry sig och finnas där för varandra! jag och tommy gör inte de men ändå känner jag att jag gör de! han är ju min storebro! :D <3

2010-03-13 @ 12:43:45
URL: http://beliveinyourself.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jättefin blogg du har gillar den värkligen, besök gärna min nya blogg den handlar om mode och om mig själv. Skriv järna en kommentar eller två!



/ Ha det så bra!

2010-03-13 @ 14:00:21
URL: http://topfashionblog.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas allt är bra med dig och att

du får en jättebra lördag! ^^,

Kraam :D

2010-03-13 @ 14:01:37
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0