Jag lägger ner bloggen!


Jag kommer lägga ner bloggen, känner att bloggandet inte är något för mig, utan jag vill kunna skriva om tips och sånt, men inte flera gånger varje dag. Jag kommer ha bloggen för mig själv men jag vill inte kalla det för blogg, utan ett ställe där jag samlar tips och växer i mig själv.
Jag vill inte känna press på att skriva och uppdatera, har så mycket annat i livet som händer och jag startade bloggen för att den skulle handla om självförtroende med massor av kloka ord, moton och videos, men nu känner jag att det inte funkar för mig.
Jag hoppas iallafall att det startas fler sådana här bloggar där ute angående självförtroende, men jag kommer inte vara en av dem som hjälper andra tyvärr genom att blogga.

Ha det bra alla där ute!!! ♥

KOM IHÅG: Believe in yourself och du har alla möjligheter!!!!


Edit:
Jag kommer endast skriva om självförtroende och tips, när jag har något att komma med så att säga. Vill inte att det här ska vara en blogg som alla andra, utan mer ett ställe med insperation och tips. Så titta in med jämna mellanrum:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0