Till Marcus<3



Vill inte göra dig rädd nu men allt jag önskar är att du bara läser klart alltJ
Jag har redan lr jag försöker gå vidare men jag kommer aldrig sluta älska dig för det.
Även om det är svårt så kommer jag över dig.
Men tror inte du förstår hur mkt du betyder för mig…
Du var den första person jag litade på till tusen och jag kände mig trygg med.
Jag vet att det är slut nu men när du kommer hem från kina kommer jag finnas där om du vill det då. Jag lovar dig, du betyder mer för mig än att jag bara ska släppa allt vi hade och skita allt, du kanske kan skita i allt men inte jag. Jag har växt i mig själv och jag är inte en sån person som går rakt ifrån sin älskling. Jag tror på mig själv och står upp för mig själv.
Jag kommer aldrig svika dig. Jag finns där för dig tills du säger rakt ut till mig att du inte älskar mig längre, inte förens då kommer jag lämna dig för gått…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0