Bloggar jag läser...



  • Min bästa kompis  Fridas blogg ofc!!!! Bara för att det är en kompis och inte bara är en kompis utan typ min soul mate:D Du, Frida betyder så mkt för mig, jag hopopas verkligen att vi ALLTID ska vara vänner!!!! <3


  • Natacha Peyres blogg. Hin har mkt värdefull ord att säga, tips jag får av henne. En insperation blogg, kan man säga :)


  • En tjej som heter Nathalies blogg, hon har precis fått barna och skriver om sin vardag. Hon har as coola tatueringar :)

  • Mis Sofys blogg, en tjej som HAR lyckats i holywood?, lr hon kommer bli as stor, I just know it!! Hon är en tjej som aldrig skulle ge upp hoppet om sin dröm, precis som jag...
    och att jag kommer lyckas en vacker dag :)

  • Lindas sminkblogg, insperation till 1000 :)

  • + några sex bloggar ofc!!!

  • + några andra speciella och värdefulla bloggar... som jag läser ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0